Gonatt!

Snacka om att jag var yr när jag skulle gå ifrån jobbet, eller rättare sagt stressad. När jag satte mig i bilen ser jag att jag fortfarande har på mig förklädet och jag glömde min kofta. HAHA! :D Jag ska jobba imorron också, så jag tar med den då ;)
Jag hoppades nästan lite på att jag skulle vara ledig imorron och på söndag. Becka ska ha fest imorron, och eftersom hon bor i Kristianstad så blir det övernattning där. Jag har inte varit på hennes fester på hela sommaren, sist var nog i början av våren. Känns lite piss :( Men jag får tänka på att jag måste ha pengar till resan. Tråkigt nog, men fan va vi kommer ha kul i staterna ;)
Nu måste jag sova, känner mig lite trött, men det är ingen garanti :/ Börjar klockan fyra imorron, gött med sovmorgon ;) haha! Gonatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Kom upp till Johanna istället och festa med mig :D

2009-11-21 @ 00:14:28
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Therese

Thnx. Var intressant att se :)

2009-11-21 @ 00:32:25
Postat av: L o t t i i i z z

Men kan du inte köpa några cider då ;) ? Eller ta lite balieys av pappa, han har väl ändå ett lager kan jag tänka mig! haha!

2009-11-21 @ 00:56:36
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0