Herre gud.

Jag sov till ungefär tolv, och jag somnade inte förrän vid fyra (IGEN). Men imorron ska jag jobba tidigt så då får jag fan ta mig gå upp.

Alla fall, jag har mycket julkänslor nu. Alla skriver om julen, man ser julsaker i affärerna, man börjar planera lite vad man ska göra och så vidare. Denna julen blir lite annorlundare än vad den brukar. Eftersom varkens mamma eller Tessan kommer fira med oss :( Men så är det, det är nya tider och man får acceptera de nya förändringar :) Däremot kommer inte mitt julbak förändras! Kanske i mindre doser bara :) Ni som har följt min blogg kan säkert komma ihåg ifjol att jag verkligen slet med mitt jävla julgodis långt in på natten före julafton :P haha! Och jag skulle tvunget göra mycket av allt, för det är så man gör på julen. Men iår får jag begränsa mig lite :) Men vad som står högt på listan är Jansson och Rocky Road, vilket jag absolut ska göra :D Vet ni att jag gör en supergod Jansson, men jag äter knappt av den själv? :P hehe, jag gillar inte anjovis :) hehe. Vissa äter bara Jansson med julmaten, men vi har potatis och brunsås, jag blev lite förvirrad en gång när jag skulle äta julmat med mitt ex och hans familj, jag letade efter potatisen och brunsåsen men inte hitta jag nån :P Man måste ha potatis och brunsås, så är det :D



Alla fall, nu fick jag lite bråttom. Jag ska faktiskt simma idag! Jag känner för att röra på mig idag, även om min arm värker lite än, men det botar jag med lite motion :) I värsta fall får jag simma med en arm ;) haha! Carol har varit på mig i flera veckor att jag ska följa med henne och simma, så nu får hon som hon önskar :)



Jag vill önska er en God Jul i förskott ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Susse

YES äntligen någon annan som kommit in i julstämningen!!! Ge mig, mer jul jag vill ha, mer juuul!

2009-11-11 @ 20:53:21

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0