Inte nu igen

Fortfarande inte somnat. Ska det vara så här varannan kväll?

Kommentarer
Postat av: Susse

Jag är verkligen nattmänniska, är fruktansvärt effektiv på kvällen haha :D Så gör som jag, hyperstäda eller drick tre liter kaffe samtidigt som du gör fyra andra sakerw

2009-11-11 @ 02:29:55
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: Therese

Nej det vet jag inte om hon ska? vi var på boan för att jag skulle köpa lite nytt o on köpte även lite smått o gott,men när vi gick o tittade så såg vi en massa grejer så klart o så pratade vi om vilka vi tyckte var fina osv,brukar inte ni göra det när ni e någonstans?Det betyder ju inte att hon ska köpa allt nytt,men kanske något litet nytt..hon såg bland annat en jätte fin ljusstake i rött med lite måleri på som ohn tyckte var jätte fin o så sa jag att den fanns nästan likadan på rusta fast mycket billigare.. så på den vägen är det ser du.Hur så förresten?

2009-11-11 @ 10:51:02
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0