Man inser inte vad man har förlorat förrän det är borta.

Min vackra vän, det är snart över ett år sen nu. Det är alldeles för lång tid. Tiden går så himla snabbt, du anar inte vad du har missat.
Jag tittade på gamla bilder på dig och nu sitter jag här i sängen och fäller en tår eller två, rättare sagt flera hundra! Jag fattar fortfarande inte vad som har hänt dig, eller så vill jag inte?
Allting påminner om dig, vart jag än går kan jag relatera någonting till dig. Jag tänker på dig varje dag, vad jag än gör. Du har varit min vän i så många år, jag kommer aldrig att glömma dig. Även om vi har haft våra bra och dåliga dagar genom åren, du har alltid funnits där. Vare sig man ville eller ej ;)

Jag drömmer om dig ofta och tänker på dig hela tiden. Tro aldrig att jag har glömt dig, för det kommer jag aldrig.


Kommentarer
Postat av: chanette

damn vilken smäll.. ja den va inte fager den bilen..du skulle se bilen michal omkom i.. det var bara en metall boll. när man såg den så insåg man att INGEN kunnat överleva.. shit detta med bil olycker.. fan händer ap mycket. först vår kusin perola, sen natalie, sen min sons pappa. galet galet

2009-11-06 @ 23:44:39
URL: http://darkbarbie.blogg.se/
Postat av: Therese

Åk o hälsa på henne..jag följer med dig dit men om du inte vill att jag ska följa med dig in till henne så gör ajg inte det.. men Fia säger att hon tycker att du ska åka o hälsa på henne så att du får svar... Puss

2009-11-07 @ 22:26:34
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0