Milda Matilda

Nu har jag dammsugat hela huset, till och med under sofforna. Tänka sig vad jag hitta där, massa tuggben, glasskärvor, spilld vin :P svålchips och massa damm :D haha!
Jag har tagit en välförtjänt dusch nu och ska göra mig iordning, sen ska jag och lotta till Rusta och julhandla lite, tydligen är dom billigare än Bo Ohlsson ;) haha! Plus att dom har öppet till åtta hela julen, så det är lugna puckar :D


Hmm, kanske ska köpa en färg idag och färga håret mörkt? Mitt hår ser förjävligt ut nu :S


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

haha, jag menade att bo Ohlsson har öppet till kl 8 ;) inte rusta.

2009-11-25 @ 14:31:42
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0