Pauline i ett nötskal



Det är denna kyrkan jag pratade om igår. Det är min favoritsak inom julsakerna :)

Jag är förbannad på Freja igen! Borde öppna en ny kategori "Därför hatar jag Freja", men så elak är jag inte, och även hon har sina ljusa stunder. Men nu är det så att hon har tuggat isönder mammas kamerasladd (jag fick låna hennes kamera när jag ska till usa) och då ska det tilläggas att sladden låg på mitt databord, då har hon alltså hoppat upp i sängen och sen sträckt sig över till databordet (det är kanske 15cm dit, men ändå) Varför tuggar hon bara på elektoniksaker?! Hunden är så himla uttråkad att hon måste verkligen utmana ödet. Men det är faktiskt så att västgötaspetsar är det påhittigaste rasen, och hittar gärna på bus och tuggar på saker. Men jag menar, jag har 75tuggben som ligger på golvet i huset, ändå ska hon tugga på mina dyra saker?! Nåja, det behöver jag inte beskymra mig om längre, för Freja flyttar tillbaka till mamma idag, så fort pappa kommer hem igen. Så ska jag slänga oss i bilen och köra i racerfart in till Tomelilla. Och sen ska jag fan ta mig till Svenska Foder och köra pellets, för det är ju faaaan vad här är kallt i huset :S Vi har ingen pellets kvar snart så vi kan inte elda så mycket.
Nu kom jag in på vilospår här, så det kan jag lika bra fortsätta med :)
Jag är så himla sugen på att baka, men jag har ingen jäst (gäster?:D) hemma och pappa har bilen, så det blir inget. Jag va lite sugen på att göra kanelbullar, eller vaniljbullar, eller kanske bröd?

EDIT: Kamerasladden funkar ändå, jag är så jävla bright som sätter igång kameran när sladden är i ;) men sladden är fortfarande tuggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0