Puh!

Jag har verkligen städmani! Nu har jag dammsugat och städat undan här lite, ska ge mig på disken sen (igen?!) Inte trodde man att lilla jag kunde smutsa ner så många katruller när jag lagar mat :P ha ha! Jag tvättar också, städade undan i mitt sovrum och stökade upp mer i garderoben :P Typiskt mig helt enkelt. Men jag tycker det är bättre att där är snyggt och rent där man sover.
Jag har till och med städat lilla toaletter och tro mig, den har inte blivit städat på läääänge. Sååå äckligt! Men jag tyckte det var tid att den också skulle bli ren, tänkte att jag skulle städa badrummet lite snabbt sen.

Jag är jätte hungrig och jag kan inte äta än, för då blir jag bara hungrig på jobbet och det är onödigt, för då småäter jag ;P
Nu måste jag fortsätta!


Denna hög med tvätt tvättar jag just nu.



Kommentarer
Postat av: Therese

Om du ahde ätit något litet hemma så ahde det varit lagom att äta något litet på jobbet...felet man gör är att man trycker i sig för mycket mat när man väl är hungrig..ät ofta men lite det håller igång matsmältningen o därmed viktnedgång.. ;)"småät" gärna men ät rätt när du "småäter"..det e en jävla myt att man inte ska "småäta"..MEN man ska äta rätt bara när man gör det..Puss

2009-11-05 @ 20:32:04
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0