"Ska du smaka på Jörgen?"

Tack för igår mina goda vänner! :D

Dagen började med jobb. Jag jobbade själv och det kom ganska mycket folk, 35stycken på tre timmar ungefär. Jag hade nåt att göra hela tiden, vilket var skönt, för jag har faktiskt saknat det :)
Efter jobbet blev det snabbt hem och snabbt till lotta på förfest (jag var så jävla seg så jag maska mig faktiskt)
Förfesten var jävligt rolig, sånt jävla ös vi hade :D Dock när vi kom till Tingvalla var det ganska tråkigt där, fast man mådde inte helt hallonsaft i heller. Helt i sig för mycket sprit på för kort tid.

Alla fall, ni får se nu vad jag var utklädd till ;)


Boxare of course ! :D Fler bilder på festen kommer senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök gärna vår tvilling-blogg sötnos!

Just nu har vi en frågestund, passa på! :)

Hoppas vi ses i vår blogg!<3

2009-11-01 @ 15:51:00
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: Markus T.

inte många som kaxade med dig igår va? ;)

skulle du haft vitt hår o lite skägg hade du nästan kunnat vara en tomte ändå ;)

2009-11-01 @ 15:53:13
URL: http://lenovo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0