Tröttare än ett ålderdomshem

Fy fan va jag är trött nu. Det var ganska mycket på jobbet, dock inte många strögäster. Men att servera gås är helt nytt för mig och att chefen trodde att jag var med förra året gjorde inte saken bättre, för han trodde att jag skulle veta hur det gick till, jag hade ingen aning förutom det Anna hade förklarat för mig. Nåja, det gick bra iallafall :)
Sen körde jag till Tessan för att lämna hennes bil, mös lite Alicia :) Den tösen är för go! Sen körde hon hem mig och direkt var jag på den höga disken som stod i köket. Jag vet inte vad som har hänt med mig, men jag har blivit väldigt pedantisk dom senaste dagarna. Hel sjukt :P he he. Imorron måste jag dammsuga igen, för det flyger Freja hår igen. AAH! Får nog ta och borsta henne eller nåt.

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen blir det parlamentet :) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0