Bullkalas !


Visst ser det gott ut? ;)

Nu är bakningen äntligen klar, fast jag hade kunnat baka hur mycket till som helst :D Det är så himla roligt. Men nu ska jag faktiskt hålla kväll, jag har tvättat av mig sminket och tagit på mig myskläder (som jag har haft på mig sen jag kom hem typ, hi hi) Och jag ska ta en kanelbulle och ett glas mjölk som kvällsfika. Så mysigt :) Jag ska sätta mig framför tvn en stund, har tänt massa värmeljus i tvrummet, det är så himla kallt här i huset även om jag har cirkulationspumpen på. Men inget element är på och jag har ingen aning hur dom funkar. Jag har bott här i 15år och har ingen aning hur elementen funkar :P he he.

Hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Elin

De såg riktigt gott ut!

2009-10-02 @ 15:22:05
URL: http://elinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0