Do to list

Imorron ska jag:
- Ringa ungdommottagningen.
- Till banken och skaffa ett Visakort.
- Till Arbetsförmedlingen, jag missade min tid igår. fan också.
- En sväng till boan för att köpa lite nödvändigheter.
- Beställa klipptid.
- Städa mitt rum och få lite mer ordning i min garderob.
- Tvätta.
- Diska och dammsuga.
- Bada och borsta hundarna.
- Besöka Izzi , jag saknar henne så :(
- Måla naglarna.
- Sola.

Det var nog bara hälften. Jag har ganska busy imorron ;) Jag måste lägga mig så att jag kommer upp imorron . Tänkte att jag skulle ta mig i kragen och motionera eftersom jag bara har gjort det en gång :P ha ha! sån är jag.
Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0