En dag på stan

Det blev en liten runda på stan med Anna. Fikade på Snuggles (bästa tonfiskröran i stan!) och lite fönstershoppande. Nej, jag shoppa inte, kryss i taket ;) Men jag har min anledning. haha!
Sen svängde för jag förbi Ica på vägen hem och köpte lite bröd och smör. Jag har inte ätit kvällsmat än, orkar inte laga nåt heller :S Blir kanske mackor bara.



Visst är hon söt? :D Bilden blev suddig för att jag inte höll kameran still för att jag skratta så mycket, jag sa åt henne att köpa den . Men hon gjorde aldrig det :)



Lika snygg som alltid ;)

Tröja: Gina Tricot
Jeans: Kommer inte ihåg, är år och dagar sen jag köpte dom.
Jacka: H&M
Skor: Din sko
Halsduk: H&M

Nu måste jag verkligen ta nåt att äta. Börjar bli riktigt hungrig :P
Hemligheten avslöjas senare ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vad för jävla fin bild du! :P Lite sugen på att smyga in om i morgon och köpa den ändå :) Är ju faktiskt redan känd för mina förbannat fula mössor :P

2009-10-05 @ 21:13:00
Postat av: Markus T.

Så taskigt att bara säga A o hålla B hemligt! ;)



Snygg bild från shoppingen ;)



ja av bilden nedan var ni sjukt lika!



Hoppas du fått nått i magen nu

2009-10-05 @ 21:33:59
URL: http://lenovo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0