En eftermiddag med Marre

Nu har jag precis kommit hem, har varit med Marre i Ystad och köpt present till Sanne, för hon ska ha födelsedagsfest på lördag :) Så roligt det ska bli!
Sen blev det lite fika på B&B, kycklingcurryröran var slut (!) så jag fick ta något annat. Buhu :( Det blev en grilar baguett med kyckling och bacon, den var självklart också god, men inte lika god som kycklingröran ;) he he.


Vi spelade "Gissa vem?" medans vi väntade på maten :) Det var sjukt länge sen jag spelade det, hade glömt hur det gick till :P hehe.


Tog en jätte snabb bild innan jag gick, marre stod och väntade utanför :P Men jag på mig den nya tröjan från gina tricot, jätte skönt är den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0