En eftermiddag med Moster bus :)

Det har varit en jätte mysig dag med Moster :) Vi och hennes kompis Sabina shoppade lite på boan, jag och becka var hennes stylister och plockade på oss kläder som hon prövade. Typ som mina systrar brukade göra till mig :) hehe. Jätte kul var det och hon fick med sig snygga kläder ;)
Själv hade jag inte kläder, men det blev annat skit som vanligt :)


Det blev alltså; Två små lilla fat 10kr/st, smörknivar ca 12kr/par, vinöppnare 39kr?, Uggs 139kr, örngott/påslakan 99kr.
Man kan ju säga att jag fyndade lite alla fall :) Och uggs för 139kr är bra, visst det kanske är dom bästa, men seriöst köper jag inte uggs för tusen kronor eller nåt sånt, så snygga är dom inte. Men dom är jävligt bekväma :D


Så här snygg var jag idag ;)

Efter besöket på boan körde vi hem till Oma. Jag färgade och klippte Beckas hår :) Jätte fin blev hon!

Nu ska jag köra in till tomelilla igen, för jag ska nämnligen baka kanelbullar, jag blev sugen på det idag också ;) När jag var och handlade glömde jag köpa smör och pärlsocker. Typiskt mig :)


Kommentarer
Postat av: Markus T.

Först så försod jag inte vad "uggs" var, men sedan konstaterade jag att det nog var stövlarna? ;)

Kanelbullar är gott! tror inte jag ätit de på evigheter. Du har inte lust att skicka hit några, så kan jag provsmaka dom (A)



hehehe, jo jag vet att de är då man ska spara, ska jag vara ärlig vet jag inte exakt vart pengarna tar vägen ;)

2009-10-01 @ 19:49:19
URL: http://lenovo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0