"Gå till en pizzeria då!"

Tiden har gått ooootroligt sakta idag. Har det varit det för er också? När klockan slog tre så kändes det som klockan var sex. Vi har haft ganska många folk idag, så det var full rulle, eller det var mest bokningar.
Men den sista bokningen tog verkligen priset.
Alla fall, efter jobbet körde jag hem. Det var verkligen blåsigt och regnigt så jag körde sakta hem. När jag var hemma tog jag en snabb dusch och tog på mig fräscha kläder och begav mig in till min granne/farbror. Det var nämnligen gatufest :) Jag hade med mig min halvflaska vin, och självklart blev det mer än det. Det var jätte trevligt och jag fick mat också som blev över sen innan. God kallkon med potatis och god "pastasallad?"

Nu ligger jag i sängen, lite halft lullig och bör nog sova snart. :)


Den goda maten och blue nun ;)


Kommentarer
Postat av: Carol

bara ett litet tips snäckan.. inte bra o skriva ut om gäster sådär på bloggen, lätt det kommer o biter en i röven :/ man vet aldrig vad för slags folk som läser ems blogg! ha en underbar söndag vännen... puss

2009-10-04 @ 16:17:30
Postat av: Pauline

Nu är det raderat :)

2009-10-05 @ 22:11:18
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0