God middag

Jag höll på att kravera innan. Pelletsbrännaren jävlades med mig! Gjorde den igår osså, men jag brydde mig inte om det. Jag ringde till pappa och vi försökte lösa problemet, det var bara att gnugga lite på en glasbit. Aah! Jag som har haft bry med att tända skitet hela tiden! Nåja, nu får jag hoppas att jag får lite varmvatten till jag ska duscha :) Tänk om den inte hade gått igång? Vart skulle jag då duscha? :P

Jag har inte motionerat idag heller. Jag vaknade så himla sent, var tvungen att fixa brännaren, sen lite mat. Blev ganska stressad. Jag är inte riktigt kry idag heller, men jag har mina anledningar. Jag får helt enkelt ta en runda med mira ikväll. Dolly är inte koppel-van, så jag orkar inte släppa runt med henne :P ha ha!

Nu ska jag vänta på bättre tider :)

Tack för alla fina kommentarer <3

Kommentarer
Postat av: Markus T.

Det går att duscha i kallt vatten. Och av någon konstig anledning, har man duschat färdigt mycket snabbare då oxå, så de är tidssparande ;)



Vad händer när de blir bättre tider? ;)



Ha en trevlig kväll!

2009-10-07 @ 21:17:22
URL: http://lenovo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0