Herre gud.

Jag säger bara; Herre gud..
Jobbet gick bra idag, vi hade en "håla" på två timmar så jag och Carol stack hem till henne och käkade :) Hennes pojkvän David hade gjort en jätte god ugnsbakad falukorv och hemlagad potatismos :D Muuums!
Sen var det iväg till jobbet igen, vi har egentligen stängt på torsdagskvällarna, men denna kvällen var speciellt. Och tro mig, den var verkligen speciell (!)
Kan ju säga att vi stämplade ut klockan elva, då var vi klara och folket hade gått en stund innan. Och jag tappade min mobil i stengolvet! Naturligtvis! AAH!
När jag sen ska tanka drygar sig kortautomaten, verkligen segar sig ! Sen var jag tvungen att köra till McD ;) he he, var så satans sylten.
Och när jag kommer hem säger pappa att han väcker mig kl 9 för att vi ska lämna bilen som han har lånat. Sovmorgon? Fuck no! Jag som inte börjar förrän klockan fyra :( Såg verkligen framemot en sovmorgon efter denna kvällen. Suck..

Men nu måste jag verkligen sova. Go natt!

Jag glömde skriva också att dom första snöflingorna kom idag! Jag började sjunga julsånger och Anna blev knäpp på mig :P hahaha! Fast det roliga var att efter en stund kör dom en jullåt på radion, let it snow ;) haha!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

haha, den julsången hörde jag.. låg och solade i solariumet då ;P

2009-10-16 @ 10:37:42
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0