Jag är jätte hemlig idag

Jag kan säga er att jag det var fruktansvärt skönt att sova ut idag! Jag sov ungefär 11timmar, och det har jag förtjänat eftersom jag sov 4 timmar förra natten (morgonen rättare sagt) :)

Nu sitter min syster och systerdotter i Spanien och gottar sig! Saknar dom redan :( Dom skulle ta flyget vid sju tiden imorse så dom måste ju vara där nu ;) Jag hade aldrig pallat att gå upp så tidigt, när jag åkte till bulgarien flög vi vid fyra tiden på eftermiddagen, det var ju också ganska jobbigt eftersom man har hela dagen på att vänta. Då är det bättre att flyga på förmiddagen :) he he.

Nu ska jag göra mig iordning, sen ska jag bege mig till mitt hemliga ställe. Nyfikna? Ciao!


Tessan och Alicia, hon blev lite rädd när lampan tändes i mobilen :P
Ha det så jäääävla skönt i spanien :D Ta med er lite värme hem. hi hi.!


Kommentarer
Postat av: Markus T.

De där är nästan höjden av elakhet att skriva att man ska göra eller är nån stans där ingen får veta just nu, utan först senare :p



Om de där är din syster på bilden, så är ni väldigt lika varandra, iaf av den bilden att dömma :)

2009-10-05 @ 20:12:47
URL: http://lenovo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0