Lite stressad

Jag har inte haft tid att sitta vid datorn idag. Vaknade vid elva, gjorde mig iordning och körde in till tomelilla.
Nu sitter jag och målar naglarna. Är lite stressad för att Marre kommer och hämtar mig lite innan halv sex och jag har inte hunnit duscha än. Visst det är två timmar dit, men tiden går snabbt. Nåja, jag har hunnit att sy lite också :) Jag sydde upp klänningen som jag ska ha ikväll. Det var verkligen länge sen jag sydde nånting, jag verkligen älskar det :) Även om det bara är att sy en raksöm hela vägen. haha!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Markus T.

Inte ens en lång-dusch tar några två timmar :p

han du med o göra dig färdig?

2009-10-18 @ 20:36:56
URL: http://lenovo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0