Måste göras

Nu börjar här bli ganska varmt i tvrummet, dessutom ligger jag under täcket ;) mys mys.
Imorron tänkte jag att jag skulle sola, färga ögonbrynen, köpa alkohol, handla lite nödvändiga saker på Bo Ohlsson, kanske färga håret? Ska även färga håret på Marre, och umgås Carol? eller hur blev det. Mycket blev det att göra alla fall, får väl skippa sovmorgonen ;) Måste dessutom skicka tillbaka skinnjackan jag fick hem förra veckan, jag har inte råd att köpa den helt enkelt. Jävla skit :/ Måste vända på varenda krona nu inför resan ju. Vill spara så mycket jag kan :S
Nu tittar jag på en dålig film med Steven Segal, tycker inte om honom och filmen är lite halvläskig, eller så är jag jävligt känslig idag? hmm.. jag orkar inte resa mig och ändra kanal, men jag måste nog det snart ändå, för jag är gottesugen och kissinödig :P haha!


Du och jag på lördag Sis ;) Woooohooo!
Tack gode gud att den dubbelhakan är nästan väck :P


Kommentarer
Postat av: patruska

haha hur kan du inte ha tid att köpa en jacka??:P

2009-10-28 @ 22:10:33
Postat av: Pauline

HAHA! Tack för att du är så obsavant :P Jag menade så klart att jag inte har råd, jag skrev fel :)

2009-10-28 @ 22:21:27
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Carol

tjo snäckan! jag ska jobba en sväng ikväll så vet inte om jag hinner ses på dagen trots allt :S Men vi får se. Puss

2009-10-29 @ 11:09:39

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0