Mysmys

Vi hade mycket folk idag, hela 9stycken ;) wohoo!
När jag var inne i tomelilla hämtade jag upp Lotta, vi körde hem till mig och lagade lite mat, det blev kyckling redcurry gryta. Muuums! sen drack vi chailatte och åt mina goda kanelbullar. Ja, dom är verkligen goda, det är inte som jag skryter ;) jo kanske lite. hehe.
Vid åtta körde jag hem för lotta, och stack in en snabb vända på konsum för att köpa lite frukt. Jag måste verkligen få ordning på min mage. Den krånglar igen nu när jag inte springer lika mycket om dagarna. Motion gynnar tydligen :)
Nu ska jag titta på scrubs, sen blir det absolut sängen! Det är marknad imorron och jag har planerat att jag ska vara hos Tessan vid tio. Alltså, väääldigt tidig morgon. Kommer jag klara det tro? :P
Go natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg jacka! var har du köpt den?

2009-10-21 @ 22:37:54
Postat av: Therese

Ha ha ha..du ahr inget val..annars blir jag sur på dig..:S Pusssssss

2009-10-21 @ 22:48:05
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Pauline

Det är mammas, tror hon köpte den på New Yorker i våras :)

2009-10-22 @ 09:19:17
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0