Nej, jag har inte lagt mig än.

Jag har precis blivit klar med min matlåda, kände att jag var tvungen att ha maten klar till imorron så att jag slipper "glömma det" och springa snabbt in på Ica och köpa en äcklig findus färdigmiddag som man absolut inte bli mätt på, eller för stunden, efter någon timme är man hungrig igen. Bättre då att göra sin egen mat :D

Förresten så hade jag med några kanelbullar till jobbet idag och bjöd chefen och mina kollegor. Och beröm fick jag :D hi hi, chefen ville ha dom sista så att han och hans tant kunde mumsa på dom senare. :)

En rolig sak händer på måndag, men jag tänker inte berätta vad det är förrän det är gjort :) Nyfikna? Håll ut. hi hi.

Nu måste jag verkligen gå lägga mig, trillar snart av stolen så trött jag är ! Go natt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ååhhh vad jag hatar såna meningar som:"JAg har en liten hemlis men tänker inte berätta den ännu"..eller "det händer en rolig sak på måndag men ajg tänker inte berätta vad det e förrän den e gjort"..Aaaaarrrrrr....

2009-10-03 @ 11:46:17
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0