Nej, jag ska verkligen inte.

Nu är jag aptrött igen. När jag tvingade mig upp så gick det bra, jag blev nästan pigg och tog hand om hundarna och la disken i blöt och moppade golvet. Men nu börjar tröttheten komma igen, det märker jag för jag stammar alltid lite mer då ;) he he.

Förresten fick jag världens chock på jobbet igår. När jag kommer in på toaletten och kollar mig i spegeln (haha?) ser jag mina nyckelben tydligare än innan! Det var ganska skrämmande! :S Jag är inte van att se dom ju !

Jag börjar få ont i huvet nu, jag ska nog ta en ibumetin och sova en timme innan jag ska köra för pappa till jobbet.


När jag bodde i Lottas & Basses lägenhet då dom var på semester, mars iår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0