Ny dag, nya tag

Ännu en natt jag somnade sent, ännu en morgon jag vaknade sent. Jag börjar bli lite trött på det.
Jag låg i min säng, klockan elva cirka och tänkte på usa resan, of course :) Och tänkte att jag ska gå i bikini i miami, panik! Måste ju komma i bättre form tills dess, även om jag inte kommer se ut som jessica alba så är det bättre än att se ut som jag gör nu ;) Jag vill bli fastare helt enkelt, kan ju inte dallra på stranden ;)

Till det jag faktiskt skulle skriva om var att jag låg i min säng och gav mig fan på att jag skulle börja träna och motionera. Jag slängde mig upp ur sängen, slängde på mig träningskläderna, tog hand om hundarna och sen gick jag ut och motionera. Tänka er det? :) haha! Jag kom halvvägs till Kverrestad (cirka 1km) och jag joggade lite faktiskt! :D Eftersom det är åkrar så blåste det så in i helvete. Jag hade verkligen motstånd :P
Så jag har tänk att jag ska fortsätta med detta så klart och skaffa mig ett träningskort på Rehab. Jag har problem med fötter och knän så därför vill jag träna bland alla gamlingar ;) hehe.


Im to sexy for me pink jacket ;)


Det börjar bli höst på riktigt :) Det var verkligen en jätte fin dag, solen sken och jag tog på mig för mycket kläder. På vägen hem fick jag ta av mig jackan. :P


Så här långt var jag hemifrån :P


Det är vackert att bo på österlen :)


Jag avslutade rundan med frukost. Äggröra på två ägg, två knäckemackor med rökt kalkon och gurka, ett glas mjölk :) Jag tyckte det var ganska lagom faktiskt. Im gonna be a bodybuildare ;) HAHA! Hell no.

Kommentarer
Postat av: Carol

Bästa frukosten! micra 1 dl havregrynsgröt i 1,5 dl mjölk i 2 minuter och krydda efter med kanel o kokos... gott och nyttigt! mättande med. nu ska jag simma, häng på :)

2009-10-06 @ 13:14:49
Postat av: Linda

HAHAHA jag vill också träna på rehab! :D Har en kompis som också tränar där. Om man går till doktorn så får man en remiss att man ska dit och vips så får man träna gratis! :D

2009-10-06 @ 17:38:26
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0