"Rudolf med den röda mulen"

Julen är snart här, närmar sig med stora steg. Visst det ska först vara Halloween, men sen direkt efter det är det december :) Första advent infaller den 6/12, så det är ju inte jätte långt efter halloween.

Jag tänkte att jag skulle göra en önskelista. Jag tror inte att den blir så långt iår, önskar mig inte så värst mycket, men kanske lite dyrare saker istället ;)

Pauline's Önskelista:

* Volumemaster

* Digitalkamera

* Presentkort (klädesaffärer)

* Pengar


Jag tror nästan att jag köper kameran själv, känns nästan bäst så :) Men annars vet ni vad ni ska köpa/ge till mig. hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0