Tre månader är en lång tid



Jag lämnade Izzi hos mamma idag. Hon ska valpa om en vecka, och hon ska bo där i tre månader (!) Förstår ni hur hemskt det är?! Min älskade bebis är inte hos mig :( Som tur har jag Dolly, och jag fick låna hem en annan hund för att inte Dolly ska vara ensam när jag är på jobb. Det blev blyga Mira :) Stackarn förlora sin valp igår :( Så hemskt. Jag ska bara ha henne här några dagar, sen blir det en annan vovve :) Jag vill verkligen inte att Dolly ska vara själv när jag inte är hemma, för hon är inte van med det eftersom hon är uppväxt i en kennel och hon blir så gnällig och ledsen :(

Nu måste jag sova :) Det händer nåt spännande imorron. Go natt!

Kommentarer
Postat av: Susse

Hunden ä'r bara såå söt :D

2009-10-05 @ 13:38:27
URL: http://moonwaalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0