Vilken kväll

Jag har varit sjukt bakis hela dagen! Helt jävla sinnes :P
Kvällen var alla fal jätte trevlig :) Vi fick ett kuvert när vi anlände och där stod ett uppdrag som vi skulle göra och sen blev det lite lekar, tipsrunda och jätte god smörgåstårta :) Jag är egentligen inte så för smörgåstårta, men denn var supergod ;)
Det blev verkligen en sen kväll, och jag blev verkligen kanonfull, farligt med gratis sprit :P he he. Vid två tiden bestämde jag och marre oss för att köra och jag hoppade av hos lotta, för dom hade fest :) Jag kom dit halv tre och då var där fullt ös :P ha ha! Och vi höll på en bra stund efter jag kom. Slutade med att jag däckade i soffan och en killkompis däckade i fåtöljen :P ha ha!


Juggen och polski ;) haha!

Jag har varit så jävla bakis idag, det var länge sen jag var det. Men det blev alla fall pizza :D

Kommentarer
Postat av: Sanne

Haha fan va snygga vi är då=) vi var rätt bra poo de.. haha fy faaan

2009-10-21 @ 00:09:27

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0