We only watching the stars

Jag fick en liten tankeställare när jag var på gatufesten. Snacka med grannen och hon sa att man skulle leva som aldrig förr. Vi båda har varit med om bilkrascher och menade på att livet kan bli jävligt kort. Jag har haft nära och kära som har dött, unga som gamla. Jag har en tjejkompis som är en grönsak pga av en bilkrasch.
Grannen hade efter bilkraschen gjort sina mål i livet. Rest till Kina och gått på muren osv. Det fick mig att tänka på mina mål i livet. Jag vill verkligen bli kläddesigner och tänker satsa på det. Jag har länge sagt att jag ska verkligen göra det, men annat har varit i vägen. Men när jobbet är slut (när det nu blir) tänker jag plugga vidare. Flytta till Göteborg och gå på Universitet, och sedan kanske sticka till Milano eller New York för att utveckla mig.

Jag vill verkligen, det vill jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0