Gamla bilder.

Jag fick gamla bilder av pappa från hans dator. Gamla minnen, och hur har jag sett ut egentligen? :S


Jag hade en period fär jag var snövit, hade "ingenaning" om vad solarium och brun-utan-sol va ;) Måste ha varit julen 2007 om jag inte har helt fel för mig.


Bevis på att jag har varit större.


Syskonskaran för ett x antal år sen.


Jag hade en period fär jag målade i mina ögonbryn ganska för mycket.


Här är jag bara allmänt snygg :)


Sommaren 2006-07? Kommer inte ihåg.


Bildbevis på att jag kan sy kläder! :D Fick en kommentar för ett tag sen om jag hade bilder på de kläder jag har sytt, här har jag en. Mycket dålig, men bättre än ingenting ;)


Hmm pissgult svintohår. Visste fortfarande inte vad solarium va :S

Där finns hundratals andra bilder på mig och andra stilar, eller hårfärger måste jag säga :)
Jag lyckades glömma mina makaroner! Det blev bara gröt av det :( Så nu får jag göra ris till min korvpanna. Kommer ni ihåg den gula korvpannan man fick i skolan? Jag älskade den, och har letat efter receptet, men har inte hittat det. Men jag kan tänka mig att det är pås-sås som jag brukar kalla det :P Nu höll jag på att bränna mitt ris också. Jag ska nog inte laga mer mat idag ;)

Nu måste jag kolla mina räkningar, helt plötsligt blir jag pank :S
Sen drar jag till jobbet. Ciao!


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

OMG, haha snacka om att ja missbrukade rouge på den tiden ;P haha! Det lyser ju om mina kinder!! haha!

2009-09-16 @ 14:50:11
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Jimmy

Du är fin :D

2009-09-19 @ 11:45:23
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0