God eftermiddag

Nu märker jag hur min förkyldning smyger på mig. Jag märkte det lite i helgen, men jag drack alkohol istället :P Jag vaknade inte förrän vid tolv idag, att här var sviiiiin kallt i hela huset. Jag hade glömt att slå igång cirkulationspumpen, aaah! Men först väckte Izzi mig vid åtta tiden, hon var jätte kissi så jag släppte ut dom.

Jag har två projekt jag ska göra idag. Det första är disken, skoja inte att det blev mycket :S Den andra är min garderob, jag måste verkligen få ordning alla fall tills pappa skruvar upp hyllorna (som han skulle ha gjort nu i en hel evighet) haha!

Det är värsta stormen ute! Jag släppte ut hundarna, sen hör jag världens vind så jag sprang till dörren och där står dom stackarna i regn :( Usch, va jag kände mig hemsk.

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen får jag ta hand om projekt 1. blää!


Kan det inte vara sommar igen? Förresten, Izzi är med bebisar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0