Jag är lycklig!

Ni kan inte ana! Eller jo, eller AAAH! Jag letade efter min röda jacka och jag hittade gamla kläder. Dom passa mig! Nästan för små! Fan va lycklig jag är! :D Nu har jag en massa jeans igen som jag kan använda, hur underbart som helst. :D


Denna klänningen köpte jag i våras om jag inte har helt fel för mig. Då satt den som korvskinn, knapparna flög nästan av när jag knäppte. Titta så snyggt den sitter nu :D


Dessa jeansen hade jag för några år sen, dom är nästan för stora nu :O


Dessa byxorna sydde jag när gick andra året i gymnasiet. Dom är så stora att jag nästan kan ta av dom när de är knäppta, sjukt va? Ser ni att där står Pupsie? ;)

Det fanns fler kläder som passa mig, men jag orkade inte fota dom. Jag blev mest chockad över mina "pupsie-jeans". Jag trodde verkligen inte att dom skulle vara så stora. Jag kommer ihåg att när jag gick sista året kunde jag inte få på mig dom. Nu är dom för stora! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Congratz! :)

2009-09-22 @ 18:06:43
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: L8

Kolla in min blogg du har blivit utmanad... 22/9!

2009-09-22 @ 18:12:59
URL: http://hurttottelott.blogg.se/
Postat av: Markus T.

riktigt snygg klänning :)

Hittade du din jacka, eller glömde du bort den när du hittade allt annat? :p

Med den där klänningen behöver du verkligen inte fixa till naglarna för att bli sötare :)

2009-09-22 @ 19:59:57
URL: http://lenovo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0