Jag bara skoja, jag ska inte sova riktigt än, tittar på VMA ;) Därför passa jag på att lägga in en lista, som jag snodde av Therexe :D

8 HAR DU HAFT:

  1. Ett förhållande: Ja.
  2. En bästa vän: Ja.
  3. Dejtat en av dina bästa kompisar: Hmm, neej! 
  4. Blivit kär vid första ögonkastet: Ja.
  5. Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja!
  6. Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej, jag är för snål.
  7. Några husdjur: Ja, för många.
  8. Hamnat på polisstation: HAHA! Nej!

8 DAGENS:
  1. Klädsel: Pyjamas
  2. Hår: Uppsatt.
  3. Låt: Enrique Iglesias - I wish I was your lover 
  4. Vill ha: Mycket :P
  5. Sjukaste: Oj, det orkar jag inte skriva :)
  6. Saknad: :(
  7. Köp: Jag hat faktiskt inte köpt nåt idag :S 
  8. Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? "Fan va mitt hår ser ut!" 

7 FÖRSTA SAKER I MITT LIV:

  1. Bästa kompis: Rebecka Andersson 
  2. Husdjur: Marsvin vid namn Fia 
  3. Semester: Ja, det blir ju Sunny beach med töserna förra året :P 
  4. Jobb: Lokalvårdare för Tomelilla kommun. 
  5. Köpta skiva: Take 5 ;) ha ha! 
  6. Piercing:
    7. Konsert: Kalas, för många år sen.  Någon som fattar?


7 SENASTE:

  1. Personen som ringde dig: Carol
  2. Personen som du ringde: Charlotte
  3. Personen du sa 'jag älskar dig' till: Mamma
  4. Bilfärd: Ystad.
  5. Filmen du såg: Kommer inte ihåg :S 
  6. Gången du grät: Hmm, för nån vecka sen?
  7. Måltiden: Fiskpinne, makaroner, majskolv, ärtor och remolaudsås :D


9 SKULLE DU:

  1. Våga hoppa fallskärm: Nä verkligen inte! Man kan dö!
  2. Våga hoppa bungyjump: Nä verkligen inte! Man kan dö!
  3. Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: "Yeah, that's hot" ;)
  4. Kalla dig själv lycklig: Ja, det skulle jag väl kunna? :P
  5. Hellre ta bilden än vara med på den: Nä, jag är en linslus ;)
  6. Kunna gråta över en kille: Ja.
  7. Kunna gråta över en tjej: Ja.
  8. Ljuga för någon: Alla ljuger, så är det.
  9. Kunna springa 50mil: HAHAHAHAHA! 

8 VAD:

  1. Gör du just nu: Ligger i sängen, tittar på VMA och skriver denna listan.
  2. Ska du göra imorgon: Hmm, vettiga saker som att tvätta och städa.
  3. Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det kunde varit värre.
  4. Har du med dig in på bion: Popcorn och läsk of course!
  5. Är det för färg på dina byxor: Vilka byxor? :S :P
  6. Är det för väder hos dig just nu: Det är natt.
  7. Skulle du göra om du vann på lotto: Ja, det berorpå hur mycket jag vinner! Är det femtiokronor köper jag bröd och mjölk.
  8. Vad har du för mål just nu: Känna så mycket pengar det går.

5 BLANDAT:

  1. Är du blyg inför det motsatta könet: Njaa..
  2. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Alla gör det nu tycker jag.
  3. Luvtröjor: Löööööv!
  4. Vill du ha några tatueringar eller piercingar: JA! Har redan, men vill ha fler :D
  5. Kommer du bäst överens med personer av samma eller motsatta könet: vette fan.
4 VAL:
  1. Solnedgång eller soluppgång: Nedgång.
  2. Sommar eller vinter: Älskar både och :S
  3. Vilken ålder har varit bäst hittils: När jag var liten och inte visste bättre.
  4. Sova på sida, mage eller rygg: Allt utom mage, jag sover konstigt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0