Jag har kanske lite mer lust

Nu är jag hemma, slutade tidigt idag, men jag blev uppehållen i tomelilla :P he he! Lotta vet jag vad pratar om ;)

Jag har slängt in en panpizza i ugnen, jag är ganska hungrig, har inte haft så mycket aptit på två dagar nu, så det är tid att börja käka lite ;)
Jag prövade att spola tillbaka tv (man kan det med den boxern vi har) Men tydligen kunde inte jag så jag kunde inte kolla på idol! Jag missade tydligen förra avsnittet, visste inte att det gick så ofta? Jag får väl titta på nätet ;)


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Haha, sysselsätter dem sig med det fortfarande!! ;)

2009-09-10 @ 23:49:30
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0