mm, goodis.


Titta vad jag hittade, nostalgi i en ny förpackning :P Köpte alltid såna när vi hade affären här i byn.

Jobbet gick bra idag, slutade tidigare, det är ju alltid skönt :) Sen var jag så jävla hungrig så jag körde till McD, men jag kunde lika bra ätit en skosula. När jag kom till tomelilla sprang jag snabbt in på filmgiganten och köpte en påse chips och giga :) När jag kom hem fick jag ett fem i två ryck och började diska och moppa golven. Jag har till o med lust att städa skrubben, men det gör jag nog en annan dag. Klockan är ju snart midnatt ;)


Kommentarer
Postat av: tobys.se

Från mig själv? :o

2009-09-13 @ 00:57:09
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0