Mys med becka

Idag blev det lite dagsjobb, så skönt, lite mer spring :) Jag får nog börja med att motioner eller nåt.
Efterjobbet sprang jag in på Ica och köpte lite mat och när jag kom hem så väntade Becka på mig. Äntligen lite kvalitetstid :D Det var hur mysigt som helst och hon älskade min kycklinggryta . Sen blev det skratt och gråt. Vi kollade på vår klassfilm när vi var i Branäs när vi gick i nian. Gamla minnen och gammalt folk, gud man man önskade att man kunde spola tillbaka tiden.
Nu har Becka kört hem och jag passade på att sätta mig här vid datorn. Inte för att jag sakna den, men det är en ren vana. :P
Jag ska titta vidare på Scrubs, sen blir det sängen. Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0