Nostalgi; Nitendo 64 - Super Mario

Nu är jag hemkommen från kalaset, min kusin fyllde år :) Det var trevligt som alltid. När jag kom tid körde jag och kusinen ner till stan för att handla smör eftersom min moster hade glömt att köpa det. Sen när vi kom tillbaka hjälpte vi till att baka klart pajerna :) Jag säger bara muuums! Och lotta, du missade verkligen något ;)
Jag och mina kusiner plus min bror gjorde ett videoklipp som jag tänkte visa för er sen. Ta det med en nypa salt, det är väldigt ironisk ;) Sen spelade vi lite Super Mario, det var ju atans länge sen jag spela det :p


Ingen jätte bra bild, men jag tog den i all hast :P

Det var ganska svårt att ta en bild på lilla lisan för hon ville inte stå stil, därför blev nästan alla bilderna suddiga på henne, denna var det bästa ;) hehe.


Kommentarer
Postat av: Jenilita

åh suoer mario är ju grymt kul hehe dom där nya spelen har så mycket finesser att ja inte fattar dom:) Mtv grejen börjar 03 inatt, live kram

2009-09-13 @ 20:16:03
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: josephine

jamen det är den :D

2009-09-13 @ 20:34:43
URL: http://jrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0