Nu är hela dagen förstörd ändå.

Usch, jag har fått mina exem igen! FAN va äckliga dom är! :S
Jag somnade inte förrän fyra inatt, kollade lite på VMA galan (skulle inte blondinbella medverka istället för Kenza? Jag såg inte henne en enda gång) Jag blev så himla rörd när Madonna höll tal för Micheal Jackson, så fina ord. Och när Kanye west går upp på scenen och säger att Beyonce ska vinna istället för Taylor Swift eller vad hon nu heter, jag trodde först att det var ett skämt. Det var det kanske också? Eller så var Kanye bara full eftersom han fotades med en Hennesy flaska på röda mattan. Taylor blir så förvånad att hon inte får fram ett ord sedan när hon skulle fortsätta med sitt tal och hon hann inte dessutom. Stackarn tös.

Jag börjar nog bli sjuk eller nåt. Jag har nysit 20gånger sen jag vaknade, min hals känns lite krasslig och jag är lite snuvig. Jag ska ta tempen för säkerthetsskull. :S Nej, ingen feber, ingen svininfluensa förtillfället. Jag bara väntar på den dagen :P ha ha! Men som anna sa "Säger man att man inte blir sjuk, så blir man inte"

Det är så typiskt att jag ska vakna så himla sent! Nu är dagen förstörd ändå, jag kunde lika bra stigit upp när jag hade snackat klart med Carol vid halv elva, men nej då. Trött som ett helt ålderdomhems är man, tydligen behöver min kropp vila lite nu, men inte jag!

Nu måste jag ha nåt att käka alla fall, sen måste jag sätta igång med mitt städande. Så spännande var det inte idag, men jag måste verkligen. Här ser ut som ... kom hjälp mig att dö!


Jag ville verkligen inte gå upp.


Kommentarer
Postat av: ninja

Tyvärr så menade han nog allvar...Tja antar att bara för att hans mamma är död så tror han att han kan bete sig hur som helst eller nåt xD

2009-09-14 @ 14:56:19
URL: http://ninjayazz.blogg.se/
Postat av: Emelie

syns att du inte ville stiga upp ;)

2009-09-14 @ 15:43:07
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emelie

hehehe. haft en bra dag då?

2009-09-14 @ 16:02:15
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0