Ny dag, nya tag

Jag mår inte bra. Jag är lite off.. Jag hade fel, vi, jag är ledsen, men inte chockad. Jag har lust att göra nåt. Men det finns inte så mycket man kan göra. Jag gick på Nova Lund idag och kollade runder i affärer, köpte inget. Hittade dessutom en skit snygg skinnjacka på Vero Moda för 700kr, lite dyrt tyckte jag. Men som sagt, den var skit snygg. :)
Familjen gör heller inte saken bättre. Så mycket snack, allt snurrar runder i huvet på mig.
Jag vill härifrån känns det som, men jag kan inte. Jävla jobb..


Igår på Pontus kalas.


Kommentarer
Postat av: Therese

Pauline,sluta att tänka på vad dem sysslar med.. koncentera dig istället på dig själv o ditt liv.. det finns inget du kan göra åt saken iaf så varför gå o tänka på det.. o JO du kan sluta att tänka på det,det e bara till att bestämma sig för att låta dem hålla på o bestämma sig för att ignorera det.. Säg till dem båda två att du vill inte ha med det att göra dem o att dem får sköta saker o ting själv o inte blanda in dig i det mer.. svårare än så e det inte.. det e bara DU som kan avgöra vad som ska ske.. i DITT liv!Glöm aldrig det.. Det e DU som bestämmer över ditt liv det brukar du ju säga så varför gör du inte det nu oxå?

2009-09-08 @ 22:05:03
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0