Om du var jag, och jag var du.


Det känns lite bättre idag,
somnade inte förrän tre inatt ändå. Vi två tiden gick jag och duschade, för att slappna av, det gick ganska bra faktiskt. Så det ska jag ha i åtanken att det kanske funkar fler gånger :)
Jag bestämde mig också för att inte ha någon väckarklocka idag för att kunna vakna av mig själv, det behövs verkligen ibland och jag får passa på medans jag jobbar kväll. Men jag blev väckt ändå :P av att pappa ringde. Snackade lite med honom och det kändes bättre. Det är mycket snack förtillfället, men det känns bra att kunna prata av sig lite och dela lite tankar, visst kan det bli jobbigt också, men det ordnar sig :)

Vad står på schemat idag då? Jag tänkte att jag skulle ta det lugnt, pyssla lite med hundarna. Det värsta är att deras klor behöver klippas och jag klarar verkligen inte av att göra det själv :S Det känns som att jag har helt glömt dom för att jag aldrig är hemma, men jag jobbar faktiskt. Men nu ska jag vara mer hemma, så det är skönt :) Men det klirrar inte så mycket i kassan..

Vad gör jag nu? Nu lyssnar jag på Enrique Iglesias, han är den enda mannen som förstår mig :p Jag har precis käkat frukost, fundera egentligen på att köra in och sola och köpa alkohol, men jag gör det imorron istället, för jag är ändå ledig då :D he he. Åh vad jag och Anna ska festa till det :D ha ha!


I don't know why, but I love to see you cry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0