Typiskt!

Äntligen när jag tar mig i kragen och ska borsta hundarna så hittar jag inte borst-jäveln! Åååh! Jag tar en paus från allt städandet och ska köra in till tomelilla och hämta medicin till katten Flisan. Stackaren hade en stor fästing i helgen och när vi tog bort den så fick hon ett stort sår, så nu ska hon gå på antibiotika. :(
Förresten så har jag ju jävligt bra koll på Izzi, hon ska tydligen ha valpar om cirka 2veckor. Mamma sa det nyss när jag pratade med henne i telefon. Tänk att tiden går så snabbt :P Men då ska hon vara borta i tre månader :( Hur ska jag klara mig utan henne så länge?! Tur att jag har Dolly också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0