Vilken dag

Det började med världens mensvärk, sen tvingade jag mig upp och körde in till Lotta. Vi körde nästan direkt, när vi hade kört en bit märker jag en konstig grej under sidospegeln, såg ut som en ful fjäril. Men det visade sig vara en stor fet spindel! AAAH! Jag kunde inte sitta i bilen och veta att den satt där, så jag bad Lotta att stanna bilen så jag kunde döda den. Men fan, lättare sagt än gjort. Den var så himla äcklig att jag knappt ville! Men jag tog en flaska och slängde iväg den, sen sprang jag in i bilen och skrek till lotta "KÖR NU!" Fy faaan va äckligt det var!

Väl framme på Nova Lund, så var där inget roligt. Vi prövade 10olika plagg i varje affärr, men inget ville vi ha. Eller ja, vi gick hem med två plagg vars. Yeah?


Ser ni hur stort och äcklig den är?! Och där är den ihop krypt :S


Mumsigt med bakad potatis :)


Lotta ville inte vara med på bild :P Eller rättare sagt, visa sig så mycket. :)


Självklart blev det fika på Espresso House. Chailatte och en blåbärspaj :)



Sen blev det ganska bråttom hem, eftersom tiden bara flög iväg och jag skulle jobba. Och man kan inte köra fort med Lottas bil för den bara skramlar, inte för att jag kör fort? ;) HAHA!
Jag var så stressad, så när jag kom till jobbet säger anna till mig "Du är inte frisk, du har tröjan ut och in" Jag hade alltså så bråttom att jag inte hade tid att kolla tröjan :P HAHAHA!
Annars var det lugnt på jobbet. Vid åtta tiden blev vi trötta på det och skulle stänga, precis då kommer två tyskar och vill äta! Naturligtvis tar dom två rätters och det som tar längst tid. Nåja, vi har ju faktiskt öppet till tio.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fan?!?!?!Ville inte lotta vara med på bild?Vad har hänt?

2009-09-03 @ 17:04:39
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0