Vill sova lite till bara

Jag låg i sängen så länge jag kunde. Men kvart i tolv ville hundarna ut för andra gången, när dom hade varit ute för tre timmar sen? Hmm. Jag brukar släppa ut dom vid nio tiden, sen lägger jag mig i sängen och sover lite till :) he he.
Jag har gett hundarna mat och Flisan sin medicin, men det går inte jätte bra, för hon äter inte upp alltig (jag blandar medicinen med mat) Så mamma får nog ta hem henne iallafall. Jag klarar inte av att prega in sprutan i munnen på henne. (det är pastamedicin hon får)

Jag är helt fantasilös vad jag ska göra för mat till jobbet, blir kanske bara macka? Nää, lite mer glamouröst måste jag ha det ;) hahaha! Kanske kåldolmar igen.?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja, kåldolmar blev det ju:P Du är så fantasilös;) Fucker! ledig i morgon och allt, men ändå slipper du mig inte!:P

2009-09-30 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0