Hemma i min egen säng

Det är skönt att ligga i sin egen säng faktiskt, även om Lottas säng är döskön ;) Och det är helt underbart att ha mina små monster hos mig igen, älskar dom så himla mycket! Och det är även skönt att sitta vid sin egen dator :)

Pepparkakorna kom hem vid tio tiden, Lotta fick sig en dunderkram när hon steg in genom dörren! Skönt att dom kom hem välbehållna! :) Det blev lite snack först, dom öppnade sin post, sen körde jag och lotta till mamma, för jag skulle hämta hundarna och lotta ville träffa mamma. Så det blev en stund där också, men jag satt nästan och somnade så trött jag var. Det är jag nu också, men kände för att skriva en rad här ändå :)

Nu ska jag alla fall sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0