Några timmar kvar

Ikväll kommer Charlotte och Sebastian hem, guuud va jag har saknat mig syster :D
Nu tänkte jag ta en dusch, sen ska jag städa lite och packa ihop mina grejer. Lite sorligt att behöva lämna lägenheten, men det ska bli skönt att komma hem och ändå. Och framför allt, jag får tillbaka mina monster!! Jag har varit utan dom i två och halv vecka, det har varit olidligt :( Jag ska ringa till mamma och förbereda henne förresten :)

När jag vaknade idag kom jag på att jag skulle köra till höllviken och hämta bea (pappas flickvän). Med tanke på att jag vaknade tio över elva så fick jag lite bråttom. Men jag hann att gå ut en runda med hundarna och ge dom lite mat och vatten :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0