Tecken på att jag umgås för mycket med Anna

Idag har jag haft en jätte mysig eftermiddag med Carol, vi körde ut till Sandskogen och gick en promenad på strandstigen, efter en stund satte vi oss på en gammal (dumpad) kylskåp vid stranden och tittade på havet. Gud va jag längtade tillbaka till LA och Miami :( Sen körde vi hem till henne och drack lite kaffe, skvallra och snacka dynga ;) haha!

Nu till rubriken; Innan vi körde ut till sandskogen så var jag tvungen att stanna på preem och köpa mig en macka, inte för att jag egentligen var nödigt hungrig, men för syftets skull och det hade gått 4 timmar sen jag käkade sist. Ett tecken på att Anna är "smittbar" med sitt ätande ;) haha! skämt och sido ! jag tycker att man ska äta var fjärde timme, om det inte är en middag så ska det vara nåt litet :)

Strax dax för sängen alla fall!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det är för fan gott och äta:) Maaaaat i stooora mängder:):):)

2010-04-15 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0