Uppe med tuppen

Jag är uppstigen, men jag vet inte om jag är vaken. Får nog sova lite till ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hur går det för din syster nu att komma hem från Egypten? Kommer dom hem lr dom sitter fast?

2010-04-19 @ 11:57:51
Postat av: Carol

Du det är nog dags att vakna igen nu! solsken och mitt på dagen... puss

2010-04-19 @ 13:12:56
Postat av: Pauline

Victoria: Jag vet faktiskt inte :S Förhoppningsvis hör dom av sig snart och berättar, som smsade för någon dag sen och sa att dom visste inte om dom kom hem imorron (som planerat), så vi får se helt enkelt :)

2010-04-19 @ 23:30:51
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0