God middag.

Jag tog mig en liten sovmorgon idag. Jag vaknade klockan åtta av det kliade överallt på mig! Jävla mygg..
Igår hade jag det jätte trevligt. God mat, gott sällskap och lite comedy stand up. Kunde det bli bättre? :) Den ena komikern börja skoja om stamning, först visste inte jag hur jag skulle reagera. Men han gjorde saken rolig så det blev bra :)
Såå, ledig idag igen. Tycker det börjar bli lite tjatigt med att var ledig ;) Nä bara skoja. Jag ska strax ut till pappa och bjuda dom på kanelbullar tänkte jag :) och sno med mina gardiner och stänger.. och så kanske pappa vill höra lite på bilen, jag tycker den börjar bli skum.


Kommentarer
Postat av: pappsen

Nädå, den e lite sliten här o var, men spinner som en katt :-) bilen alltså!

2010-08-20 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0