God morgon

Om inte Carol hade ringt och väckt mig så hade jag nog sovit i hundra år. Schiesse vad kroppen är trött! Jag tänkte att jag skulle fixa lite i lägenheten idag också. Carol kommer på besök, så jag ska fina till det lite. Det ser ut som rena kriget eftersom jag har grejer överallt! Jag håller på att bli knäpp! Jag måste skaffa hänglås så att jag kan ställa ner en massa skit i förrådet :P Självklart skulle jag få såna gamla förråd, har jag kanske sagt innan? Men dom är mini, det är inte dom vanliga hönsförråden, som jag kallar dom för :P (Pappa, kom och ta tvn!)

Jag har varit utan Izzi nu i fem dagar (!) bara för att jag har jobbat hela tiden, och hon kan inte vara ensam hemma i så många timmar, så pappa har passat henne. Så när jag låg och prata med Carol i telefonen så hör jag nåt röra på sig och sticka upp från sängkanten, lite rädd blev jag först, men jag insåg att det var Izzi :P haha! Så hemskt, men jag är så underbart glad över att hon är hos mig igen, jag har saknat henne jätte mycket :(

Ja, jag får väl börja städa.. Tråkigt med sant ;)


Kommentarer
Postat av: pappsen

ja ja, ja kommer o hämtar tvn imorron, om vi inte e på bb :-)

2010-08-03 @ 19:54:03
Postat av: Pauline

Bra, jag bjuder på en kopp kaffe :)

2010-08-03 @ 22:54:05
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0