Godnatt

Har precis kommit hem, det var en ganska lugn dag på jobbet, eller ja.. allt är relativt som Anna brukar säga ;) Jag blev som sagt inringd till jobbet, eftersom min ena arbetskollega blev sjuk. Money money tänker jag, även om det blir femte dagen i rad jag jobbar med imorron (ja, fem dagar är en normal arbetsvecka för en normal svensson. Men nu på sommaren är det så jävla intensivt att man inte orkar med så många dagar åt gången. Därför är det skönt att jobba två dagar och vara ledig två)
Efter jobbet bestämde jag och Anna för att ta en romantisk middag bestående av en jävla flottig pizza som tog hundra år att få! Dock jävligt god :D haha! Så nu behöver jag inte äta på minst två veckor (yeah right, det är mig vi pratar om ;) haha) Sen titta vi på tv och snackade lite skit. Det var länge sen vi umgicks faktiskt, så det var bara trevligt :D

Nu ska jag alla fall gå lägga mig, det blir jobb imorron, sen tar jag helg!

Kommentarer
Postat av: Therese

det ska ju oxå tilläggas att du jobbar ibland ganska så många timmar i sträck..medan en vanlig svensson jobbar 8 timmar per dag..

2010-08-02 @ 14:01:47
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0