V-vi är inte e-e-ensamma

Det känns jätte kul att få så mycket respons från alla som läser min blogg, stammare själv som kommenterar, frågar eller bara vill säga sin mening. Det är verkligen jätte kul, och det känns bra för ibland tror man att man är ensam i världen på att stamma :)
En kille på facebook kontaktade mig, ville intervjua mig. Dock på telefon, och det är ju inte min bästa vän. Dessutom var han från USA, så det är verkligen skit kul, han hade läst min blogg sen tagit kontakt med mig via facebook :)
Ni andra får gärna kontakta mig om ni har frågor eller vill berätta din åsikt eller historia :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbar blogg! och bilden är slående och charmig :)

2011-03-04 @ 09:42:11

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0